9/6/08

Gairebé final de curs

personalized greetings

5 comentaris:

Laura Carrera ha dit...

ooh, com mooLa.
gràcies Quiim:)
ja he votaat el blog;)

Anònim ha dit...

Io també l'he votat!!
A x cert no és escrupolós,
és escrupulós
jajaajj
aii quim,...
[paU]

quim cubarsí ha dit...

Molt bé, nens!
Per cert, Pau, és escrupolós, ho sento, però aquesta vegada tinc raó jo, eh!? Controlador de l´ortografia!
Aii Pau!

Quim

Jo ja estic cansat de dir als vostres companys que em facin arribar els seus links, a veure si els ho recordeu vosaltres, a la Mònica, la Thais, la Kathy, ...

Anònim ha dit...

oooh! ens vols posar tristos eee!!
ets dolent ¬¬

mònica!

Anònim ha dit...

Està molt bé Quim, bueno ja anire comentant, no e comentat abans perquè hem va fallar l'internet...
Però weno ara ja va bé

Nico Rosillo 4tA

EL NOUCENTISME